Nu har vi ändrat själva beställning- och betalningsprocessen eftersom vi vill att det ska vara smidigt och enkelt att handla av oss.

Du går in i webshopen och klickar i vad du behöver. I kassan fyller du i namn, adress, telefonnummer och e-mail. Sen väljer du om du vill föra över pengar till vårt bankkonto eller om du vill betala vid leverans. I så fall skickar vi med en faktura i paketet + e-post. Denna faktura betalar du direkt när du fått den.

Det är viktigt att man anger sin adress och andra uppgifter. Det är också viktigt att du får nån bekräftelse på köpet, så ingenting “faller mellan stolarna”. Vi vill ju inte att du ska gå och vänta på nåt, som vi inte vet att vi ska skicka. Får du ingen bekräftelse till din e-mail, så är det något fel och då kommer du inte heller att få några delar. Och glöm inte att kolla din “skräppost”. Av någon konstig anledning har det hänt att vår bekräftelse hamnat där…

Det mesta finns på lager, men givetvis kan saker ta slut. Men vi får leveranser hela tiden så det är sällan slut så länge. Då får du ett meddelande om det och får ta ställning till om du vill vänta eller avbeställa. Vid ev. förseningar har alltid rätt att avbeställa din order om du tycker leveranstiden blir för lång. Men du måste meddela via e-mail att du inte längre vill ha det du beställt. Annars debiterar vi dig frakt och returfrakt. Det är väl egentligen inte jättekonstigt…

Vi försöker uppdatera webshopen hela tiden. Men vi har mer delar än vad som finns där, och vi kan få fram det allra mesta. Tveka inte att fråga oss om du inte hittar det du söker. Skicka ett mail eller slå en signal.

Vår mail är info@bikefarm.se